Раритетний електромобіль Mars II на базі седану Renault продали за $4850

Як повідомляє видання "Автогік" із посиланням на українські медія, за останні кілька років електрифікований транспорт став неймовірно популярним, однак над розробками подібних автомобілів почали працювати досить давно. Перші зразки електромобілів з'явилися ще в середині XX століття.
Одним з таких раритетних зразків є Mars II від компанії Electric Fuel Propulsion Corporation, який був створений у далекому 1969 році. Автомобіль, який зовсім недавно виявили в Швеції, був створений на базі седана Renault.
Варто відзначити, що в 50-60-ті роки минулого століття підприємство Electric Fuel Propulsion Corporation досить серйозно взялося за розробку електрокарів. У партнерстві з Holiday Inn компанія навіть створила ряд зарядних станцій між Чикаго і Детройтом. Автомобілів Mars II випустили зовсім небагато. За різними даними виробники зібрали від 42 до 115 таких електрокарів.
Після цього багато виробників електромобілів брали за основу ті ж автомобілі марки Renault.
Що ж стосується виявленого в Швеції Mars II, який, до слова, знайшли в сараї, де він перебував із 1975 року, він зберігся просто в чудовому стані. Автомобіль може проїжджати 110-190 км, а розігнати його можна до 100 км/год. Модель оснащена свинцево-кобальтовими батареями, на повну зарядку яких потрібно всього якихось 46 хвилин. 
Для сучасного електричного автотранспорту із його передовими технологіями такі показники досі викликають повагу.
Крім того, Mars II, також як і сучасні автомобілі, має систему рекуперації енергії під час гальмування.
Автомобіль продали зовсім недавно на eBay всього за 4 850 доларів.
До речі, саме ця модель, вочевидь, надихала радянських проектувальників Автомобільного заводу імені Ленінського Комсомолу (АЗЛК) скульптора Юхима (Хаїм) Ісааковича Мастбаума (виходець із Бреста) та конструктора-дизайнера Бориса Сергійовича Іванова, хоча в Росії наввипередки стверджують, що саме конструктори Renault "запозичили" провідні ідеї різноманітних ітерацій сімейства "Москвич 408/412", які згодом випускалися також Іжевським автозаводом у дещо модернізованому вигляді.

Комментарии

Популярные сообщения