Європу намагаються захистити від фейкових новин

Як з'ясували в агентстві "РБК-Україна", в рамках боротьби із фейковими новинами глобальна корпорація Google Inc. виступила із ініціативою переглянути стандарти політичної реклами в Євросоюзі.
Зазначена ініціатива покликана убезпечити проведення виборів до Європейського парламенту, які мають відбутися у 2019 році, шляхом обов'язкового декларування інформації про юридичну чи фізичну особу - клієнта Google, що замовляє і відповідно сплачує послуги з політичної реклами.
Слід нагадати, що під поняттям політичної реклами американські Інтернет-фахівці вважають будь-яке згадування назв політичних партій, їх діючих представників та кандидатів на виборні посади. Додатковим ускладненням процесу розміщення політичної реклами стане процедура попереднього узгодження із адміністрацією Інтернет-ресурсу заявки на розміщення конкретної рекламної інформації, що покладене безпосередньо на рекламодавця.
Лише після дозволу адміністрації Інтернет-ресурсу потенційному рекламодавцеві запропонують сплатити рекламні послуги. 
Водночас, корпорація Google Inc. запевнила, що у майбутньому оприлюднюватиме статистичні та інші відомості про рекламодавців політичної реклами, про те, на кого була розрахована реклама та скільки за неї було сплачено. Всі ті відомості формуватимуть цифрову бібліотеку та систему управління базою даних рекламних роликів.
Також, слід відзначити, що Google, Facebook, Twitter та інші технічні і рекламні компанії взяли на себе зобов'язання втілювати нові заходи і інвестувати в технології для боротьби з поширенням фейкових новин в мережі в Європі. Спеціальний альянс, до складу якого входять компанії Mozilla Corp і інші рекламні організації, представлять свій альтернативний підхід до регулювання політичної Інтернет-реклами на основі відповідного Кодексу поведінки, який днями обіцяли презентувати Єврокомісії.

Комментарии

Популярные сообщения